FAQs

Funkcjonalność serwisu

Podczas rejestracji do naszego serwisu pytamy Cię o krótki opis Twojej działalności/firmy i region, z którego pochodzi Twoja firma. Dzięki temu, już na samym początku naszej współpracy, jesteśmy w stanie przydzielić Ci indywidualnego opiekuna, dopasowanego do Twojej lokalizacji i rodzaju działalności.

Kontakt do swojego opiekuna znajdziesz w swoim profilu.

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, bądź jakąkolwiek dystrybucję/hurt oferujemy codziennie aktualizowane pliki XML z ofertą dobraną indywidualnie dla Ciebie, bądź też z pełną ofertą naszego sklepu.

W tej sprawie skontaktuj się z biurem obsługi klienta B2B pod numerem telefonu: 728 819 971 lub pisząc na info@domelo.pl

Udostępniamy wszystkie zdjęcia produktowe!

Do każdego produktu, który zamówisz u swojego opiekuna handlowego, dostarczymy Ci bazę zdjęć produktowych jak i aranżacyjnych. Zdjęcia te dostępne będą w profilu użytkownika. Jeżeli chcesz skorzystać z takiej opcji, skontaktuj się z swoim opiekunem i zgłoś takie zapotrzebowanie.

Posiadamy własne studio fotograficzne i wykwalifikowaną kadrę graficzną, dzięki czemu możemy wykonać dla Ciebie dodatkowe zdjęcia związane z promocją produktu. Poinformuj o takim zapotrzebowaniu swojego opiekuna.

Na stronie domelo.pl jest kilka możliwości złożenia zamówienia.

Jeżeli interesuje Cie pojedynczy produkt, wystarczy że na stronie produktu w oknie „wyślij zapytanie” opiszesz ile dokładnie sztuk danej pozycji potrzebujesz, a także jaka forma płatności i wysyłki Cię interesuję.

Jeżeli natomiast interesuję Cie kilka pozycji z naszej oferty, możesz je dodać do swojego koszyka, by następnie grupowo zapytać o cenę swojego opiekuna konta.

Pamiętaj, że w zależności od ilości zamówiony produktów, nasz opiekun jest w stanie zaoferować Ci niższą cenę!

Nie musisz rejestrować się w naszym serwisie by zamówić towar. Serwis B2B Domelo powstał w celu ułatwienia składania zamówienia i realizacji, korzystająć z platformy internetowej.

Żeby dokonać zakupów w sklepie B2B wystarczy skontaktować się z opiekunem handlowym i złożyć zamówienie bezpośrednio u niego, czy to za pomocą e-mail czy telefonicznie.

Platforma B2B Domelo to wirtualny katalog, w którym dajemy państwu dostęp do pełnej oferty Domelo, wraz z szacunkowymi danymi dotyczacymi dostępności towaru, wysyłki i konfiguracji.

W naszej ofercie nie pokazujemy cen hurtowych produktów, ponieważ nie posiadamy jednej, stałej polityki cenowej naszych produktów. Ceny zmieniają się w zależności od wielu czynników, związanych z porą roku, koniunkturą czy wielkością zamówienia. Wszystkie ceny produktów, którymi jesteś zainteresowany, uzgodnisz ze swoim opiekunem handlowym.

Z serwisu B2B Domelo mogą korzystać wszelkie podmioty gospodarcze zarejestrowane w Polsce. Serwis sam w sobie przeznaczony jest dla klientów biznesowych, jednak oferta produktów marki Domelo dostępna jest dla wszystkich odwiedzających.

Rejestracja w serwisie B2B Domelo jest bardzo prosta. Klikając, w górnym menu, na „zarejestruj” przechodzimy do formularza rejestracyjnego, na którego początku musimy wskazać region, z którego pochodzi nasza firma.

Jest to dla nas bardzo istotny punkt rejestracji firmy, dzięki któremu będzie mogli przypisać państwu dedykowanego przedstawiciela handlowego, który po wysłaniu przez Państwa formularza rejestracyjnego, zadzwoni i zweryfikuję informację podane przez Państwa, przygotowując jednocześnie pierwsza ofertę handlową.

Jeżeli jesteś już naszym klientem i udzieliłeś nam zgody na przetwarzanie danych osobowych, to nie musisz ponownie się rejestrować. W tym celu prosimy o kontakt z działem technicznym, bądź o kontakt z przedstawicielem handlowym. Stworzy on dla Ciebie konto na naszej platformie i wyśle Ci dane do logowania, a także odpowie na wszystkie dodatkowe pytania.

Wysyłka

Przede wszystkim korzystamy z zewnętrznych firm transportowo-spedycyjnych, takich jak m.in. DHL, PKS czy Raben. Jednak dla zamówień pełnopojazdowych realizujemy wysyłki za pomocą naszej floty samochodów dostawczych. Przesyłki pełnopojazdowe liczymy jako 33 / 9 palet.

Forma wysyłki jest ustala z klientem podczas składania zamówienia.

Na ten moment nie jesteśmy przygotowani do realizacji zamówień w formie dropshippingu. Planowany termin wprowadzenia takiej formy sprzedaży to 2 kwartał 2021.

W przypadku uszkodzeń z winy firm kurierskich, należy spisać formularz szkody z danym przewoźnikiem. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z przedstawicielem handlowym.

Wszelkie koszty wysyłki wyliczane i ustalane są indywidualnie z klientem.

Nie jesteśmy w stanie zaoferować uśrednionych kosztów przesyłki, ze względu na różnice w gabarytach naszych produktów. Na zamówienia powyżej 5000zł oferujemy darmowy transport.

Czas dostawy zamówienia zależny jest od zamówienia i za każdym razem się różni. Im zamówienia bardziej rozbudowane, opierające się np. na 20/30 indexach, tym ciężej będzie nam skompletować dany produkt i dostarczyć go w trybie expresowym. Zamówienia, które dotyczą produktów dostępnych na magazynie, staramy się realizować w ciągu 3 dni roboczych. Zamówienia produktów niedostępnych w danej chwili, realizuje wraz z pojawieniem się produktów w naszych magazynach.

Czas uzupełnienia stanów magazynowych to od 2, do 21 dni.

Zamówienia

Prosimy o kontakt z przedstawicielem handlowym.

Status Twojego zamówienia znajduje się w menu „moje konto”, w zakładce „zamówienia i faktury”.

Jak najbardziej! Czym prędzej skontaktuj się z przedstawicielem handlowym, u którego składałeś zamówienie i poinformuj go o zmianach w dostawie i zleceniu.

W takim przypadku skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym.

Produkty

Dostępność produktów w naszej ofercie uzależniona jest od produkcji i naszych dostaw. Pokładamy wszelką staranność, by nasze produkty były cały czas do Państwa dyspozycji, jednak zważywszy na czynniki zewnętrzne takie jak np. popularność danego produktu, okres, promocje i wyprzedaże nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostępności danego produktu przez cały rok. Jako producent staramy się uzupełniać nasze stany magazynowe na bieżąco.

Szczegółowych informacji udzielą państwu nasi przedstawiciele i opiekunowie handlowi.

Domelo to marka firmy ZMM MAXPOL Sp. z o.o., która to spółka jest producentem wszystkich naszych produktów. Jeżeli szukasz produktu, którego już nie ma w naszej ofercie, bądź poszukujesz produktu podobnego, do naszej aktualnej oferty skontaktuj się z naszymi przedstawicielami handlowymi. Być może będziemy mogli stworzyć i dostarczyć Tobie produkt, jaki potrzebujesz.

Pytanie? Napisz do nas Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone (*) są obowiązkowe.





    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.

    preloader